Τριάδα και ένα μονό!

Σχετικά καλό πρόγραμμα σήμερα,εμείς όμως δεν θα πάμε να κάνουμε θαύματα.Θα πάμε με αυτά που βλέπουμε,τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.Για σήμερα έχουμε πολύ Κύπελλο φυσικά,οπότε δεν μπορούμε να ανοιχτούμε πολύ.


Και για να μπω γρήγορα στο ψητό,πρώτη μου επιλογή για σήμερα είναι ο άσσος του Παναιτωλικού κόντρα στην αδύναμη Δόξα.Η ομάδα του Αγρινίου θα επιδιώξει να επανέλθει στις επιτυχίες μετά από τα κακά αποτελέσματα του τελευταίου καιρού.Χαμηλά ο άσσος αλλά αξίζει το ποντάρισμα.Θα πάω προς το βράδυ για να βρω την δεύτερη επιλογή μου και συγκεκριμένα στο Νάσιοναλ Μαδέιρα-Σπόρτινγκ Λισ.,θα πάω στο διπλό καθώς πιστεύω στην Σπόρτινγκ και πιστεύω πως μπορεί να πάρει το Κύπελλο.Θα κλείσω την τριάδα μου με το Μίλαν-Γιουβέντους.Εδώ είναι πολλά τα ερωτηματικά.Οι γηπεδούχοι αντιμετωπίζουν προβλήματα απουσιών,αλλά δεν έχουν κερδίσει  ντέρμπι εδώ και πολύ καιρό.Ίσως να ήρθε η ώρα τους,εγώ από το πρωί επέμενα στον άσσο.Το καλοσκέφτηκα και θα πάω στο 1Χ για να είμαι καλυμμένος καθώς η Γιούβε θα είναι ευχαριστημένη και με την ισοπαλία.

Την καθιερωμένη τριάδα μου την έβγαλα,οπότε είπα να ψάξω για ένα μονό αποδεκτό.Και το βρήκα!Με ρίσκο βέβαια σε τέτοιες περιπτώσεις,θα πάω στο διπλό της ανεβασμένης Γκρόιτερ Φιρτ μέσα στην Χοφενχάιμ.Οι γηπεδούχοι φαίνονται λες και τα έχουν χαμένα στην κυριολεξία και το διπλό σε τιμές 3,50 και πάνω μου χαμογελάει.

Και επειδή σήμερα έχω πολύ όρεξη,και θέλω να πάμε όλοι ταμείο,μελέτησα και το μπασκετάκι.Εκεί βρήκα το over στο Μιλάνο-Ούνικς Καζάν και στο διπλό του Ολυμπιακού απέναντι στην Εφές.

Αυτά για σήμερα!Ευχομαι να έχουμε ένα καλό παιχνίδι και εμείς θα τα πούμε την Παρασκευή καθώς το αυριανό πρόγραμμα δεν μου λέει τίποτα.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply