Μεσημέρι με 3 over και 1 σημείο!

Λοιπόν έχουμε και λέμε.Για νωρίς το μεσημέρι έχω μια τετραδούλα και όπως είπα σήμερα ε΄βγαλα πολύ over οπότε οι επιλογές μου θα έχουν βάση το over,goal/goal κλπ.
Θα ξεκινήσω με το Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπέτις όπου θα πάω με το over καθώς και οι δύο ομάδες είναι αρκετά επιθετικές!Η δεύτερη επιλογή μου είναι στην Τουρκία,στο παιχνίδι Μπουγιουκσεχιρ-Σλιβασπορ,εδώ θα πάω με το G/G.Το τρίτο παιχνίδι που επέλεξα για την μεσημεριανή τετράδα μου είναι από την Γερμανία 2 και συγκεκριμένα στο Κότμπους-Ντούισμπουργκ που και εδώ θα πάω με το G/G.Την τετράδα μου θα συμπληρώσει ο 1 της Μπράουνσβαιγκ απέναντι στην Ααχεν.

356 Ατλέτικο Μαδρίτης-Μπέτις over
358 Μπουγιουκσεχιρ-Σίβασπορ G/G
363 Κότμπους-Ντούισμπουργκ G/G
364 Μπράουνσβαιγκ-Άαχεν 1
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply