Το Ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε την Πέμπτη 24 Μαίου με την πρώτη ειδική να γίνεται στην Κινέτα όπου ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα πήρε την νίκη με 2,8 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Σεμπαστιάν Λεμπ,ενώ την πρώτη τριάδα έκλεισε ο Μίκο Χίρβονεν με διαφορά 7,1 δευτερολέπτων.Στην δεύτερη ημέρα ο Λάτβαλα και πάλι πήρε την πρώτη ειδική στην Αγία Μαρίνα με διαφορά μόλις 0,4 από τον δεύτερο Σεμπαστιάν Λεμπ.Τρίτος ήρθε ο Πέτερ Σόλμπεργκ με διαφορά 2,7 δευτερολέπτων.Στην δεύτερη ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις(Θήβα) και πάλι πρωταγωνίστησε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που έκανε τον ταχύτερο χρόνο αφήνοντας τον Λεμπ πίσω του με μόλις 0,1 δευτερόλεπτα και τον Σόλμπεργκ στα 0,2.Εντυπωσιακή ήταν και η τρίτη ειδική της δεύτερης ημέρας,με τον Σεμπαστιάν Λεμπ να παίρνει κεφάλι εκμεταλευόμενος το λάθος του Λάτβαλα,αφήνοτας έτσι από πίσω του τον Μίκο Χίρβονεν και τον Λάτβαλα.Μέχρι την 6η ειδική ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν είχε κατακτήσει κάποια επιμέρους νίκα,αλλά το κατάφερε στο Δροσοχώρι όπου έκανε τον καλυτερο χρόνο αφήνοντας Χίρβονεν και Λάτβαλα πίσω του και αφξάνοντας την διαφορά από τον δεύτερο στο 10,1 δευτερόλεπτα.
H τρίτη μέρα ξημέρωσε με χαμόγελα για την Citroen και τον Σεμπαατιάν Λεμπ που πήραν την αρκετά δύσκολη διαδρομή Κλένια-Μυκήνες με διαφορά 1,1 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Λάτβαλα.Τρίτος ήταν ο Πέτερ Σόμπεργκ και τέταρτος ο Μίκο Χίρβονεν.Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα πήρε την πρώτη ειδική του για την τρίτη ημέρα στο Γυμνό 1 έχοντας διαφορά 2,6 δευτερόλεπτα από τον τέταρτο Λεμπ.Στην συνέχεια και συγκεκριμένα στην διαδρομή Κλένια-Μυκήνες 2 η ατυχία χτύπισε την πόρτα της Ford,αφού ο Λάτβαλα αναγκάστηκε να σταματήσει στο 13ο χιλιόμετρο με κατεστραμμένο τροχό.Παρόλα αυτά τέρματισε χάνοντας όμως 3 πολύτιμα λεπτά και έτσι άφησε μόνο στην κορυφή τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή,Σεμπαστιάν Λεμπ,μένοντας στην τέταρτη θέση ο ίδιος.Το βράδυ της τρίτης μέρας στην συνέντευξη ο Πέτερ Σόλμπεργκ είπε ότι την Κυριακή θα παλέψει σώμα με σώμα με τον Λεμπ μιας και το είχε πλησιάσει κατά την διάρκεια του τρίτου σκέλους και έτσι έγινε,στο τέλος όμως  η τύχη δεν του χαμογέλασε καθώς έκανε ένα πραγματικά πολύ γρήγορο πέρασμα αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς έχασε τον έναν τροχό,χαρίζοντας έτσι το μισό Ράλλυ Ακρόπολις στον Λεμπ.Ο Σεμπαστιά Λεμπ και ο Ελένα πήραν και την ειδική Νέα Πίσσια 1 αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την διαφορά τους.Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο έκανε ο Μαρκ Όστμπεργκ και στην τρίτη θέση περιορίστηκε ο Λάτβαλα.Δύο ειδικές πριν από το τέλος του Ράλλυ Ακρόπολις ο Λεμπ και ο συνοδηγός του χλώμιασαν όταν αναγκάστηκαν να σταματήσουν στους Άγιους Θεόδωρους με πρόβλημα στο πίσω δεξιό ελαστικό.Μέσα σε 90 δευτερόλεπτα Σεμπαστιάν Λεμπ και Ντανιέλ Ελένα κατάφεραν να αλλάξουν λάστιχο αλλά και να δεθούν κερδίζοντας έτσι τα συγχαρητήρια από την Citroen χάνοντας όμως 1 πολύτιμο λεπτό.Τον καλύτερο χρόνο στην ειδική πέτυχε ο Λάτβαλα που το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει την διαφορά από τον πρωτοπόρο σε 3 λεπτά και 8,6 δευτερόλεπτα,ενώ ο Μίκο Χίρβονεν έφερε την διαφορά στα 40 δευτερόλεπτα.Μία ειδική πριν από την Power Stage ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα κέρδισε την Νέα Πίσσια 2 χωρίς όμως να καταφέρει κάτι παραπάνω,παρά τα αργά περάσματα των Σεμπαστιά Λεμπ και Μίκο Χίρβονεν.Στην τελευταία ειδική και πιο συγκεκριμένα στην Power Stage o Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε το ταχύτερο πέρασμα με 0,6 διαφορά από τον δεύτερο Λάτβαλα και 1,3 δευτερόλεπτα από τον άλλο οδηγό της Citroen,Μίκο Χίρβονεν.Έτσι το Ράλλυ Ακρόπολις έκλεισε με πολύ μεγάλη επιτυχία για την Citroen καθώς έγινε το 1-2 με τον Σεμπαστιάν Λεμπ και τον Μίκο Χίρβονεν.Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα τερμάτισε στην τρίτη θέση με τα 3 πολύτιμα λεπτά που έχασε.

Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply