Xωρίς μεγάλο ρίσκο!

Καλό απόγευμα!Έχουμε να τα πούμε από την Παρασκευή.Όχι ότι δεν ήθελα να παίξω κάτι το Σαββατοκύριακο,εξάλλου έπαιξα και έχασα οπότε καλύτερα που δεν τα έδωσα κάπου.Πολύ δουλειά το Σαββατοκύριακο λοιπόν και έτσι δεν πρόλαβα να κάνω ανάρτηση.


Πάω στα φρέσκα τώρα με διεθνή φιλικά και προκριματικά ευρωπαϊκού με U21.Οπότε καταλαβαίνουμε ότι δεν θα ανοιχτούμε και θα παίξουμε περιορισμένα.
Επειδή δεν έχει τόσο σημασία το ρεπορτάζ απουσιών κλπ σε φιλικά παιχνίδια που είναι ματς δοκιμών,εγώ έκανα τις επιλογές μου περισσότερο βάση αποδόσεων.
Πρώτη μου επιλογή το Χ2 στο Γερμανία-Γαλλία.Ναι συμφωνώ ότι η Γερμανία έχει πολύ καλή ομάδα αλλά είναι φιλικό και θα δούμε πολλές αλχημείες γι' αυτό εγώ δεν θα πάω με το 1,60 στον άσο που δίνει ο ΟΠΑΠ.
Δεύτερη επιλογή μου θα είναι ο άσος της Ελλάδας.Ναι πιστεύω ότι έστω και με δοκιμές αυτή η ομάδα μπορεί να νικήσει τους Βέλγους.Στο 2,25 και άνω η απόδοση του άσου.
Κλείνω την τριάδα μου με το Δανία-Ρωσία όπου πάω στο Χ2(3,10-2,60).

Αυτά για σήμερα.Ούτε μεγάλα ανοίγματα ούτε ρίσκο.Καλή επιτυχία!
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply