Πλούσιο πρόγραμμα,καλές αποδόσεις!

Πλούσιο πρόγραμμα για σήμερα Σάββατο 4/2,με αρκετά καλά σημεία αλλά και καλές αποδόσεις στους υπόλοιπους στοιχηματισμούς.


Εγώ θα ξεκινήσω από το μεσημέρι όπου βλέπω το αρκετά καλό διπλό της Τραμπζονσπόρ στο ΜΑΡΝΤΑΝ ΣΤΑΝΤΙ ΑΤΑΛΛΕΙΑΣ.Το ανοιχτό παιχνίδι της Αντάλιασπορ ευνοεί την Τραμπζον που έχει το υλικό για να σκοράρει..Δεύτερη μου επιλογή θα είναι από την Πρέμιερ Λιγκ,στο ΚΠΡ-Γουλβς,εκεί η ΚΠΡ κατά την άποψή μου δεν θα χαριστεί και θα καθαρίσει την αδύναμη Γουλβς.Επόμενη στάση είναι η Μπουντεσλίγκα και συγκεκριμένα στο Βόλφσμπουργκ-Γκλάντμπαχ,θα πάω με ένα μικρό ρίσκο στο διπλό σε αποδόσεις κοντά στο 2,60 έξω και 2,25 στον ΟΠΑΠ.Τελευταία μου επιλογή θα είναι στο Στόουκ-Σάντερλαντ όπου η πρώτη μου επιλογή ήταν ο άσσος αλλά στην συνέχεια άλλαξα γνώμη και πήγα με το over.Στον ΟΠΑΠ η απόδοση είναι στο 1,80.

**Οι απογευματινές και βραδυνές επιλογές περίπου στις 6.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply